Nová možnost prezentace? Virtuální realita!

Stále více španělských firem využívá virtuální realitu jako způsob své prezentace. Zážitkový, ať už emocionální, marketing jde použít konkrétní způsoby.

Byznys svět už pro svou prezentaci objevil rozšířenou realitu. Už několik let si můžete vybrat brýle nebo rtěnku pomocí aplikací na základě rozšířené reality.

 

Nové technologie VR používají stále více značek

Podle nejnovějších statistik již 75 % značek doplnilo své marketingové strategie o využití nástrojů s virtuální realitou. A to z různých důvodů: zvýšení povědomí o značce, odlišit svou prezentaci, zrychlit prodejní proces v neposlední řadě, nechat své zákazníky zažít něco mimořádného. Dříve tato poslední možnost byla doménou veletrhů, dnes ji firmy využívají běžně.

Hodnota globálního trhu pro virtuální realitu dosáhne do roku 2030 1,5 bilionů dolarů. Průzkum Google praví, že 65% online nakupuje pomocí používá virtuální realitu.

 

Jak používat virtuální realitu v marketingové strategii?

Se zařízeními virtuální reality – s „brýlemi“ – si můžete znovu vyhledat situaci v takovém případě prostřednictvím 360stupňových videí nebo aplikací. Zcela se tak ponoříte do jiného světa nebo do míst, kde vás čekají nevšední zážitky. Hlavním bodem této marketingové strategie je být originální. Technologie vám dávají nekonečno možností. Počínaje tím, že vezmete své zákazníky na místa na světě, kterými se jim podařilo najít, kterou letenku si koupit, až po osobní setkání s pilotem. A mnoho dalších.

 

 

5 firem využívajících virtuální realitu

  • Greenpeace využívá VR pro vyvolávání empatie nebo pro cestování po světě. Treba přispěvatelům nahlédnout do Amazonie nebo třeba Arktidy.
  • VELUX tuto digitální technologii využívající pro simulaci hotových instalací střešních oken.
  • Alzheimer´s Research UK díky VR přiblíží život s tímto postižením. Uživatel si může nastavit níže popsané známky a zažít na vlastní kůži třeba nákup v supermarketu.
  • V New York Times novináři prostřednictvím VR pomáhají pocit z místa. Můžete se tak projít po městě ve válečné zóně nebo zažít uprchlický tábor.
  • Volvo vsadilo na VR při testování vozu.

 

Jak říkáme „pokrok nezastavíš“. Tak nezbývá než se nechat překvapit, s čím inovativním při propojení marketingových strategií a technologií přijatých. Nechejme se překvapit.

 

Zdroj:

ticnegocios.camaravalencia.com

business.trustedshops.es

Fotografie: pixabay.com

 

Leave A Comment